۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84750239
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهر زنگنه ملایر آغاز شد

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۲۲
کد خبر: 84750239
بهره برداری از مرکز جامع سلامت شهر زنگنه ملایر آغاز شد

همدان- ایرنا- مرکز خدمات جامع سلامت شهر زنگنه روز پنج‌شنبه با حضور فرماندار ویژه ملایر، مسئولان شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران این شهرستان با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار ویژه ملایر در آیین افتتاح مرکز جامع سلامت شهر زنگنه، اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان، جامعه پزشکی و پرستاری در تمام این سال‌ها همچون دوران انقلاب، دفاع مقدس و به ویژه در مبارزه جهادی با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیدند.

«سلمان اسماعیلی» مجموعه بهداشت و درمان را افتخاری بزرگ برای کشور و نظام دانست و افزود: بسیاری از کشورهایی که ادعای توسعه‌یافتگی داشتند و کشور ما را در حال توسعه و جهان سومی می‌دانستند، در رقابت نفس‌گیر مقابله با ویروس کووید۱۹ از ایران عقب ماندند.

وی با بیان اینکه طلایی‌ترین مدال را در دوران مقابله با ویروس کرونا باید به گردن مجموعه بهداشت و درمان بیندازیم، ادامه داد: در این عرصه سخت و حساس دولت سیزدهم به طور جدی پای کار ایستاد و میلیون‌ها دُز واکسن وارد کشور کرد و کادر بهداشت و درمان نیز در کنار دولت میدان‌داری کرد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: با افزایش واردات واکسن به همت جهادی دولت سیزدهم، تعداد فوت شدگان کرونا از ۷۰۰ نفر کشته به حدود سه نفر در روز کاهش یافته است.

اسماعیلی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه و ایثارگرانه کادر درمان و مجموعه بهداشت و درمان شهرستان ملایر، گفت: مجموعه بهداشت و درمان ملایر در بین شهرهای استان همدان رتبه خوبی دارد و در جایگاه بالا قرار گرفته است.

وی خدمات بهداشت و درمان را به عنوان زیرساخت‌های اصلی توسعه دانست و افزود: توسعه این خدمات مورد توجه جدی و اهتمام ما است و این امر را وظیفه و رسالت خود می‌دانیم.

به گزارش ایرنا؛ مرکز خدمات جامع سلامت شهر زنگنه در زمینی به مساحت ۵۹۶ مترمربع در ۲ طبقه با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، استانداری و دانشگاه علوم پزشکی همدان احداث شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha