۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 84750331
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم باید در اولویت بانک‌ها باشد

ورامین - ایرنا - فرماندار ورامین گفت: بانک‌ها باید تکریم ارباب رجوع و تسهیل کار مردم را اولویت خود قرار دهند و در این راستا اقدامات لازم باید انجام شود.

به گزارش ایرنا، مجید درویشی روز پنجشنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها شهرستان ورامین که به ریاست فرماندار و با حضور فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و روسای بانک‌های شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آموزه‌های دینی ما و مبانی انقلاب اسلامی و برنامه دولت سیزدهم بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل در کارهای آنها تاکید زبادی شده است و این موضوع در بانک‌ها با توجه به شرایط کاری و مراجعه عموم مردم از درجه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به قوانین موجود می‌توان با نگاه مثبت در بانک‌ها در حل مشکلات معیشتی به ویژه پرداخت تسهیلات خورد گام‌های بزرگی را در شهرستان ورامین برداشت.

درویشی با اشاره به ضرورت اجرای دستور عمل اعطای تسهیلات بدون ضامن خاطرنشان کرد: باید دستور عمل‌های ابلاغی در خصوص پرداخت تسهیلات با اعتبار سنجی به طور کامل در سطح شهرستان ورامین اجرا شود و بانک‌ها در این مورد همکاری لازم را با آحاد مردم داشته باشند.

فرماندار ورامین با اشاره به ضرورت تسهیل در  پرداخت تسهیلات اشتغال و بافت فرسوده گفت: با توجه به شرایط موجود شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و نیز بازسازی بافت فرسوده بیشترین همکاری را بانک‌ها در جهت بهره‌مندی شهروندان از این تسهیلات داشته باشند.

وی ادامه داد: مناسب سازی در تسهیل رفت و آمد معلولین و جانبازان از موضوعات مهم دیگری است که مورد مطالبه جامعه ایثارگر و بهزیستی در بانک‌هاست که لازم است روسای بانک‌ها تمهیدات لازم در این مورد را هر چه سریعتر فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است که دارای دو بخش مرکزی و جوادآباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha