۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84750598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شناسایی چهار انبار غیرمجاز محصولات کشاورزی در خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شناسایی چهار انبار غیرمجاز غلات، محصولات کشاورزی و مواد اولیه خوراک دام در این استان خبر داد.

علی تهوری روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: با گزارش ناظران افتخاری، در روز گذشته همزمان سه تیم تخصصی بازرسی از مرکز استان عازم انبارهای مورد نظر در شهرستان‌های تابعه شدند که در بازرسی از این انبارها و بررسی سوابق در سامانه جامع انبارها متاسفانه انبارها در سامانه ثبت نبوده و بعضا اقلام موجودی در گروه کالاهای احتکار و ظن به قاچاق قرار گرفته است.

وی گفت: موجودی این اقلام بالغ بر ۳۸ تن بوده که پرونده تخلف صاحبان انبارها در دست اقدام و ارسال به تعزیرات حکومتی است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از همه فعالان اقتصادی اعم از صنفی و غیرصنفی خواست نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سربیشه هم گفت: در راستای تشدید نظارت بر اقلام معیشتی، با تلاش بازرسان این اداره هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع روغن خوراکی جامد و مایع در یک انبار کشف شد.

مهدی ملائی ارزش این اقلام را ۲۳۴ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این میزان روغن در بسته‌بندی و اندازه‌های مختلف در یک انبار غیرمجاز در شهر سربیشه کشف شد.

وی گفت: کالای مکشوفه با همکاری و تحت نظارت نیروی انتظامی توقیف و پرونده تخلف برای سیر روند رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

این مسوول بر تشدید نظارت‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و برخورد با متخلفان تاکید کرد و ضمن تشکر از همکاری مردم، از عموم شهروندان خواست گزارش تخلفات اقتصادی را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha