امدادگران استان‌سمنان پایان هفته به پنج حادثه‌ جاده‌‎ای رسیدگی کردند

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان‌سمنان گفت: پنج حادثه تصادف، واژگونی و یک حادثه گرفتاری در گل و لای روز گذشته توسط امدادگران رسیدگی شد.

مظفر محمدخانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت یک و ۲۸ دقیقه بامداد به چهار حادثه دیده حادثه تصادف کامیون حمل سوخت با جرثقیل در کیلومتر ۸۰ محور شاهرود به طرود توسط امدادگران پایگاه جنگل ابر رسیدگی شد.

وی افزود: ساعت ۱۳ و یک دقیقه نیز گرفتارشدن یک خودرو در گل و لای روستای اپرت شهرستان مهدیشهر توسط امدادگران پایگاه نیزوا با کمک به ۲ حادثه دیده رسیدگی شد.

مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان سمنان ادامه داد: تصادف پیکان وانت با خودرو سانتافه در کیلومتر ۴۵ محور شهمیرزاد به فولادمحله نیز ساعت ۱۸ و هفت دقیقه توسط امدادگران پایگاه کوهستان نیزوا با امدادرسانی به پنج حادثه دیده انجام شد.

محمدخانی اظهارداشت: تصادف خودروی پراید با موتورسیکلت در شهرستان میامی نیز با امدادرسانی به ۲ حادثه دیده توسط امدادگران پایگاه شهدای میامی رسیدگی شد.

مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان سمنان اضافه کرد: رسیدگی به سه حادثه دیده واژگونی خودرو نیسان در محور شهمیرزاد به فولاد محله فرعی روستای فینسک توسط امدادگران پایگاه کوهستان نیزوا و رسیدگی به سه حادثه دیده واژگونی خودرو لیفان در کیلومتر ۵۰ محور سمنان به فیروزکوه با اسکان اضطراری در پایگاه شهدای امدادگر از دیگر حوادث روز جمعه بود./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha