روزانه ۸۰۰ بازرسی از بازار چهارمحال و بختیاری انجام می‌گیرد

شهرکرد- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: با اصلاح سیاست‌های ارزی و اعلام قیمت‌های جدید برخی کالاهای اساسی، بازرسی‌ها در سطح بازار استان تشدید شده است و به روزانه ۸۰۰ مورد می‌رسد.

سجاد رستمی روز شنبه در حاشیه دیدار از فروشگاه‌های بزرگ این استان و بازرسی نحوه عرضه کالاهای اساسی در گفت‌وگو خبرنگار ایرنا افزود: بازرسی‌ها از یکشنبه هفته گذشته در استان تشدید شده است و گروه‌های ویژه مشترک با تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی تشکیل و مشغول بازرسی هستند.

وی ادامه داد: روزانه ۲۵ گروه بر نحوه عرضه کالاهای اساسی در استان بازرسی می‌کنند و تعداد بازرسی‌ها روزانه به ۸۰۰ مورد می‌رسد.

به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، هر گونه تخلفات صورت گرفته از سوی برخی اصناف در سریع‌ترین زمان ثبت می‌شود تا بازرسان تعزیرات حکومتی نسبت به رسیدگی به این تخلفات اقدام کنند.

رستمی با بیان اینکه کالاهای اساسی مردم استان به وفور در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود، تصریح کرد: کالاهای مورد نیاز مردم استان از جمله مرغ در استان به اندازه کافی موجود است و مردم نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی از عرضه مرغ با قیمتی کمتر از قیمت مصوب خبر داد و گفت: قیمت هرکیلوگرم مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده که در استان ۲ هزار تومان ارزان‌تر به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha