۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۵۳
کد خبر: 84752913
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اقدام دولت در اصلاح روش پرداخت یارانه در جهت رفاه مردم انجام شده است

ایلام- ایرنا - امام جمعه آبدانان گفت: اقدام اخیر دولت و اصلاح نحوه پرداخت و افزایش یارانه کالاهای مصرفی حرکتی اساسی و در راستای منافع مردم و مبارزه عملی با یک اجحاف سازمان یافته است که سالهای متمادی سود آن نصیب دلالان و سرمایه داران شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد سوری روز شنبه در جمع ناظران و بازرسان و اصناف شهرستان آبدانان اظهار داشت: حذف ارز ترجیحی و تغییر اساسی در نحوه و محاسبه و میزان یارانه پرداختی به مردم یک الزام قانونی است که در مجلس شورای اسلامی تصویب و به تائید شورای نگهبان نیز رسیده و بخاطر حفظ حقوق آحاد جامعه و جلوگیری از ادامه یک روند غیرعادلانه و هدر رفت منابع ملی و منافع عمومی توسط دولت سیزدهم اجرایی شده است.

وی اقدام رئیس جمهور در اصلاح روند پرداخت یارانه را یک ضرورت اجتماعی وحرکتی سازنده دانست و افزود: به اعتراف همه کارشناسان و متخصصان علوم اقتصادی، راهبرد و مقوله ارز ترجیحی در سنوات گذشته بجز سوء استفاده تعدادی از واسطه گران از اموال عمومی و انباشت سرمایه های نامشروع آنان هیچگونه تاثیری در رفع مشکلات معیشتی قشرهای آسیب پذیر و جامعه هدف و بهبود وضعیت اقتصادی نداشته و برخلاف انگیزه و اهداف برنامه اولیه بر نگرانی های مردم و نابسامانی های بازار نیز افزوده است.

حجت الاسلام سوری با اشاره به جوسازی های کاذب رسانه ای علیه این طرح مردمی اضافه کرد: مخالفت های معنادار و فضاسازی های سخت رسانه ای اردوگاه ثروت و قدرت در داخل و خارج از کشور دلیل واضحی بر موفقیت و صداقت دولت در اجرای طرح مذکور است.

وی با اشاره به طرح های تخریبی معاندان نظام اسلامی برای ناکام کردن برنامه های دولت آقای رئیسی، از دستگاه های قضایی و انتظامی و اجرایی خواست که با اشراف کامل و اقدامات قاطع با مخلان، سوداگران و فرصت طلبان سودجو برخورد کنند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر روند تامین و توزیع کالاهای مشمول طرح (مرغ، تخم مرغ، روغن و لبنیات) درسطح بازار و اماکن توزیعی شهرستان آبدانان بصورت عادی ادامه دارد و تاکنون هیچگونه مشکلی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha