۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۲۸
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84754336
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 حمایت از اقشار آسیب پذیر دستاورد مهم مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها است

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت: حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر از دستاوردهای مهم اصلاح ارز ترجیحی و مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری خواف، مهدی عباسپور عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: دولت سیزدهم با برنامه ریزی دقیق این طرح را به عنون یکی از ضرورتهای اقتصادی کشور در دست اجرا دارد و همه بخشها و مسوولان ذیربط باید با عمل به وظایف خود دولت را در انجام این طرح مهم یاری دهند.

وی اظهار داشت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، امید، پیشرفت و نشاط را در جامعه جاری می سازد و نهادینه سازی آن در جامعه نیازمند فرهنگ سازی همه بخشها است و هر بخشی باید وظایف خود را در این زمینه به خوبی بشناسد و به آن عمل کند.

فرماندار خواف، جهاد تبیین را وظیفه و رسالتی خطیر دانست و گفت: در وضعیت حساس کنونی، بیان دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و اقدامات دستگاه های اجرایی، امید، پیشرفت و نشاط را در جامعه جاری می کند.
وی از تدوین سند توسعه شهرستان خبر داد و بهره برداری و مطالعه دقیق این سند توسط دستگاه ها را ضروری عنوان کرد و خواستار برنامه ریزی کلیه دستگاهها بر اساس سند مذکور شد.
فرماندار خواف با اشاره به  اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع و جلوگیری از سرگردانی ارباب رجوع،  اجرای عدالت، حفاظت و حراست از اموال دولتی ، احصاء مشکلات و مدارا با مردم را از دیگر ویژگی‌های مدیران این دولت ذکر کرد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

معادن سنگ آهن سنگان خواف در مجموع با ذخیره یک میلیارد تن، یکی از ۱۰ معدن بزرگ سنگ آهن جهان است که تامین کننده خوراک اولیه تولید ۱۷.۵ میلیون تن کنسانتره، ۱۵ میلیون تن گندله و پنج میلیون تن سنگ آهن است.
مجموعه کانسارهای سنگ آهن سنگان در وسعتی به طول تقریبی ۲۲ کیلومتر و عرض ۱۰ کیلومتر در ۳۰۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha