۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹
کد خبر: 84754749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مامور یگان ویژه بندرعباس توسط قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید

بندرعباس-ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در راستای مقابله بی امان با قاچاقچیان،ستوان سوم "رضا احترامی" جمعی یگان امداد شهرستان بندرعباس در درگیری با قاچاقچیان سوخت به شهادت رسید.

سردار "غلامرضا جعفری" دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بندرعباس شب گذشته (یکشنبه ۲۵اردیبهشت) ازانتقال سوخت قاچاق با یک دستگاه کامیون تانکر مطلع شدند و ضمن هماهنگی و گرفتن حکم مأموریت به جاده ایسین از توابع شهرستان بندرعباس اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران کامیون مورد نظر را در منطقه پاتل ایسین بندرعباس مشاهده و با استفاده از علایم هشدار دهنده پلیسی از قبیل چراغ گردان و تابلو ایست با معرفی هویت پلیسی خود و ارائه کارت شناسایی، خودرو را متوقف کردند.

رییس پلیس هرمزگان ادامه داد:پس از بررسی  مشخص شد بارنامه جعلی بوده و راننده اقرار کرد محموله سوخت را از اصفهان به مقصد روستای گچین بارگیری و قصد فروش به قاچاقچیان را داشته است که هنگام  انتقال خودرو به یگان انتظامی راننده در مسیر انتقال چندین مرحله اقدام به خاموش کردن خودرو کرده و در نهایت ضمن سرپیچی از دستور مامورین با فاصله ۶ متری از جاده اصلی در شانه خاکی توقف و از ادامه مسیر خودداری کرد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: در این هنگام یک دستگاه خودروی پژو پارس که اسکورت خودرو حامل سوخت بود به قصد جلوگیری از انتقال خودرو، به صورت خلاف جهت و به صورت عمدی و با سرعت زیاد به سمت مأموران حمله ورشد و ابتدا با یکی از کارکنان برخورد جزئی داشت و با زیر گرفتن یکی دیگر از کارکنان به هویت ستوان سوم "رضا احترامی" ، منجر به شهادت این مأمور جان برکف انتظامی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان  اظهار داشت : راننده خودرو پژو پارس به هویت دانیال ج (فرزند راننده کامیون تانکر حامل سوخت ) که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت گلوله همکاران شهید قرار گرفته است پس از دستگیری در بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس، تحت مداوا قرار گرفت.

 به گفته سردار جعفری در این عملیات ۳۰هزار لیتر گازوئیل  قاچاق به ارزش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال نیز کشف و ضبط شد..

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha