۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۳۴
کد خبر: 84755667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش‌های خود را بروز کنند

سنندج- ایرنا- مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: ضروری است آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای آموزش های خود را بروز کنند و نیازهای امروز جامعه و بازار را مدنظر قرار دهند.

فردین وکیلی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش‌های فنی حرفه‌ای تقاضامحور و بر اساس نیاز جامعه و این آموزش‌ها استاندارد و منطبق با آموزش‌های روز است.

وی با اشاره به آموزش‌های حوزه رایانه افزود: نیاز امروز ما بازاریابی الکترونیک و نرم افزار است و آموزش‌های آی سی دی ال نیست.

وکیلی با بیان اینکه سال گذشته مسابقات ملی اپلیکشن(نرم افزار) در استان برگزار شد ادامه داد: کردستان امسال نیز در آذر ماه میزبان مسابقات اپلیکشن و اجرای آزمون کتبی و محلی است.

وی با اشاره به اینکه فقدان مهارت مشکل امروز جامعه است، گفت: ارایه آموزش‌های مهارتی و ایجاد اشتغال مورد توجه جدی فنی و حرفه‌ای است.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان با بیان اینکه، حل مشکل بیکاری بویژه در فارغ‌التحصیلان در جامعه مرهون توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی است افزود: در این راستا دغدغه سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان آموزش مستمر، باکیفیت و تربیت نیروی متخصص در جامعه است.

وی ارایه آموزش‌های مهارتی به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را ضروری برشمرد و اظهار داشت: امروز دانشگاه‌ها باید آموزش‌های خود را در جهت کارآفرینی سوق دهند.

وکیلی ارایه آموزش‌های مهارتی و بروز را از برنامه‌های سازمان فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و ادامه داد: از آنجا که نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه هر سازمان است در این راستا فنی و حرفه‌ای با ارایه آموزش‌های مهارتی به نیروی انسانی می‌تواند نقش مهمی در تولید نیروی ماهر و خلاق در جامعه داشته باشد.

وی اضافه کرد: افزون بر آموزش به جوانان و آموزش جوار دانشگاهی، آموزش در آموزشگاه‌های آزاد، آموزش در روستاها، زندان و آموزش به سربازان و نیز روحانیون از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha