۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 84756005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی «نالشکینه» بوکان به تعویق افتاد

مهاباد - ایرنا - دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی «نالشکینه» بوکان گفت: زمان برگزاری این جشنواره که قرار بود از امروز ۲۷ اردیبهشت آغاز شود به اوایل تیر ماه امسال تغییر پیدا کرد.

  «افشین ناصری» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره قرار بود ۲۷ اردیبهشت به مدت سه روز به میزبانی این شهر برگزار شود که با تصمیم اعضای هیات اجرایی جشنواره تاریخ برگزاری آن به هفته نخست تیر ماه تغییر یافت.

وی افزود: به علت آماده نبودن تعدادی از گروه‌های راه یافته به بخش رقابت جشنواره و با درخواست آنها زمان برگزاری جشنواره به روزهای چهارم تا ششم تیر موکول شد.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی «نالشکینه» بوکان ادامه داد: با نظر هیات بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۲ گروه نمایشی از آذربایجان غربی به بخش مسابقه راه پیدا کرده‌اند و طی سه روز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

ناصری با بیان اینکه برای نخستین بار آثار حاضر در این جشنواره در هفت روستای پرجمعیت و نزدیک به شهر بوکان نیز به اجرای تئاتر خیابانی خواهند پرداخت، گفت: «پژمان شاهوردی»، «رامین راستی» و «بابک لطفی خواجه پاشا» نخستین جشنواره استانی تئاتر خیابانی آذربایجان غربی در این شهرستان را داوری خواهند کرد.  

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری این جشنواره، پژمان شاهوردی، یکی از اساتید این جشنواره، ورکشاپ ۱۲ ساعته‌ای با موضوع طراحی فضا و بازیگری خیابانی برگزار خواهد کرد که به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر اهدا می‌شود.

ناصری یادآور شد: با رایزنی‌های صورت گرفته، نمایش برتر و منتخب این جشنواره در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور پیدا می‌کند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ اثر به نخستین دوره جشنواره تئاتر آذربایجان غربی به نام «نالشکینه» که در بوکان برگزار می‌شود، ارسال شده که از این تعداد ۹ اثر به بخش مسابقه راه پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha