۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲
کد خبر: 84756104
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار یزد: محرومیت‌زدایی جزو دستاورد مهم سپاه پاسداران است

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: محرومیت‌زدایی با همکاری مردم و گروه‌های جهادی جزو دستاوردهای مهم و اثربخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهران فاطمی روز سه‌شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه الغدیر یزد افزود: تلاش مجموعه بسیج و سپاه در امور فرهنگی و عمرانی قابل قدردانی کرد.

وی به اهمیت تداوم حضور بسیج در میدان‌های مختلف مورد نیاز کشور اشاره کرد و ادامه داد: باید با همکاری مسئولان شاهد تقویت برنامه‌های انقلابی و مشارکت بسیج در عرصه باشیم.

این مسئول وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک برکت و ثمره مهم انقلاب ذکر کرد و یادآور شد: باید سپاه همواره ماموریت‌های ملی و انقلابی خود را انجام دهد.

فاطمی گفت: نیروهای جانبرکف بسیج و سپاه در کنار مردم و مسئولان در ۴۳ سال گذشته در تمامی صحنه‌های انقلاب و در  دشوارترین آزمون‌های نظام مشارکت داشته است.

به گفته وی، سپاه پاسداران باهوش‌ترین و قوی‌ترین فرماندهان نظامی را حتی در سنین جوانی و بدون گذراندن هیچ دانشگاه رزمی تربیت کرده است .

استاندار یزد ابراز امیدواری کرد نیروهای جانبرکف بسیج و سپاه با قدرت ماموریت‌های ملی و انقلابی خود را در خدمت به کشور و مردم انجام دهند که همکاری مسئولان نیاز است.

در این آیین با قدردانی از سردار رضا پورشمسی به جای وی سردار حسین زارع کمالی به عنوان فرمانده جدید سپاه الغدیر معرفی شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha