۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۵
کد خبرنگار: 1363
کد خبر: 84756224
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر آموزش و پرورش اصفهان : توجه به ورزش در مناطق محروم در اولویت است

اصفهان- ایرنا- مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: این نهاد در راستای استعدادیابی دانش‌آموزان و اجرای این طرح اهتمام مضاعف دارد و توجه به ورزش مناطق محروم در دستور کار قرار دارد.

محمدرضا ابراهیمی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش‌آموزان پایه سوم ابتدایی که با حضور وزیر آموزش و پرورش دراصفهان  برگزار شد افزود:  موضوع ورزش، تندرستی و سلامت به صورت ویژه در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی  توجه شده است چرا که دین اسلام به سلامت روح و جسم افراد اهمیت می‌دهد.
ابراهیمی تاکید کرد:  اگر بخواهیم دانش‌آموزان را در تراز نظام جمهوری اسلامی تربیت کنیم، باید به همه ابعاد وجودی خلقت آن‌ها توجه کنیم.
وی با اشاره به طرح شناسایی استعدادها و هدایت دانش آموزان افزود: شناسایی استعدادها و هدایت دانش‌آموزان و شکوفایی آن هدفی است که در همه طرح‌های مفید اصفهان نقش بی بدیل دارد.

رییس اداره سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این مراسم گفت: دربحث تربیت بدنی با سفر  وزیر آموزش وپروش اتفاقات بسیار خوب وبزرگی راشاهد بودیم و درطرح شهید سلیمانی که به ساخت و بهسازی فضاهای ورزشی می پردازد اعتبارات بسیار خوبی دریکی دو ماه گذشته به آموزش وپرورش استان اختصاص یافته است.
آذرکیوان امیرپور افزود: بحث امروز درمورد هدایت ورزشی واستعدادیابی در سطح استان است دراین راستا ما در بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان متوسطه برنامه ریزی هایی داریم.
وی گفت: استفاده از بحث استعداد پروری در استعداد یابی دانش آموزان برای  جلوگیری از سرخوردگی ورسیدن به خروجی مناسب ،استفاده از سند تحول بنیادین آموزش وپرورش درتمام مراحل انتخاب رشته ها واجرایی کردن بحث ساعت ها در تربیت بدنی و ورزش ضروری است.
وی خاطرنشان کرد: ما اولین پایگاه استعداد یابی دانش آموزان را در استان آغاز کردیم وامیدواریم بتوانیم پایه گذاری حرکت انقلابی و مبارک باشیم.
 بازدید و افتتاح چند پروژه آموزشی، افتتاح طرح استعدادیابی و هدایت ورزشی دانش‌آموزان، دیدار با نمایندگان دانش‌آموزان، دیدار با آیت‌الله ناصری، شرکت در جلسه جامعه خیران مدرسه‌ساز کشوری، افتتاح مجتمع آموزشی خیرساز مهرآفرین اوتیسم و دیدار با همکاران فرهنگی از مهمترین برنامه سفر وزیر آموزش و پرورش به استان اصفهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha