فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های پاکدشت ترویج می شود

پاکدشت- ایرنا- رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: پاکدشت دارای ظرفیت‌های بسیاری در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با همکاری مسئولان این مهم محقق می‌شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت، مهدی کعبی در دیدار با بخشدار جدید مرکزی پاکدشت گفت: با نگاه انقلابی و جهاد ناب اسلامی می توان در حوزه ترویج فرهنگ ایثارو شهادت پیشرفت‌های خوبی را در کالبد جامعه تزریق کرد.

وی افزود: پاکدشت از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ایثار و شهادت برخوردار است که با استفاده از این ظرفیت‌ها می‎توان زمینه را برای این ترویج این فرهنگ ناب در جامعه فراهم کرد.
کعبی با بیان اهمیت اجرای صحیح و برنامه ریزی دقیق در حوزه تکریم خانواده معظم شهدا و جانبازان و ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهامت، اظهارداشت: بخش مرکزی و روستاهای پاکدشت از ظرفیت های بسیار در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که تلاش می‌شود با همکاری مستقیم با مسئولان، زمینه این مهم را فراهم کرد.

کارگروه پیگیری مشکلات ایثارگران به صورت فصلی برگزار شود

امام جمعه پاکدشت گفت: کارگروه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان به صورت فصلی در شهرستان پاکدشت برگزار شود.

فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌های پاکدشت ترویج می شود

حجت الاسلام حسن لزومی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پاکدشت ضمن تقدیر از برنامه‌ها و دغدغه مسئولان اداره بنیادشهید پاکدشت گفت: رفع مشکلات خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری مطالبات ایشان، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، برکت زندگی است و مسئولان باید قدردان این موهبت الهی در شهرستان باشند.

وی از مسئولان بنیاد شهید خواست تا کارگروه پیگیری مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و جانبازان به صورت فصلی در شهرستان پاکدشت برگزار کنند.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha