۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84758560
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ تُن کالای کشف شده از محتکران در سقز بین مردم توزیع شد

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبر: 84758560
۱۰ تُن کالای کشف شده از محتکران در سقز بین مردم توزیع شد

سنندج- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: ۱۰ تُن اقلام تنظیم بازار کشف شده از محتکران این شهرستان، در بین مردم توزیع شد.

بهنام میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقلام با همکاری بازرسان مجموعه ادارات عضو کمیته اقدام مشترک کارگروه ستاد تنظیم بازار شهرستان سقز شامل نهادهای امنیتی، صمت، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در چند روز اخیر کشف شد.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل کود، روغن، برنج و ماکارونی بود، تاکید کرد: مردم، احتکار، گرانفروشی و کم فروشی را با تلفن ۲۴ ساعته ۱۲۴ در میان بگذارند تا سریعا اقدامات لازم را انجام دهیم.

میرزایی اضافه کرد: فعالان اقتصادی حوزه تامین و توزیع کالاهای اساسی جهت عدم شمول مقررات تبصره ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، انبار نگهداری اقلام تنظیم بازار را با مراجعه به اداره صمت در سامانه جامع تجارت ثبت و کد انبار دریافت نمایند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز یادآور شد: نگهداری اقلام مذکور بدون ثبت کد انبار و ثبت اسناد ورود و خروج آن در سامانه جامع تجارت، مشمول مقررات مذکور بوده و به منزله احتکار است.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha