۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۴۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84759096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه عکس موزه‌ها و آثار تاریخی مهاباد برپا شد

مهاباد - ایرنا - نمایشگاه عکس موزه‌ها و بناهای تاریخی مهاباد با مشارکت ۱۵ هنرمند عکاس این شهرستان در نگارخانه تالار وحدت مهاباد برپا شد.

به گزارش ایرنا، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مهاباد روز چهارشنبه در حاشیه این افتتاح این نمایشگاه گفت: به مناسبت روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی و با همکاری شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به برپایی یک نمایشگاه عکس گروهی از موزه‌ها و بناهای تاریخی سطح شهرستان اقدام کردیم.

ناصر صدفی افزود: در این نمایشگاه تعداد ٢٢ اثر از ١٥ هنرمند عکاس که از موزه‌ها و بناهای تاریخی سطح شهرستان تهیه و در معرض دید بازدیدکنندگان و علاقەمندان قرار دادە شدە است.

وی اضافه کرد: علاقەمندان می‌توانند از امروز تا ٣ خرداد، همه روزه از ساعت ١٧ تا ٢١ جهت بازدید از نمایشگاه بە صورت رایگان در نگارخانە تالار وحدت مهاباد حضور یابند.

صدفی اظهار کرد: افزایش آگاهی نسبت به اهمیت و جایگاه موزه ها و ابنیه تاریخی، ترغیب اقشار مختلف به حفظ اماکن تاریخی، تلاش برای جذب گردشگر از اهداف برگزاری این جشنواره است.

نمایشگاه عکس موزه‌ها و آثار تاریخی مهاباد برپا شد

به گزارش ایرنا، مهاباد ۹۴ اثر تاریخی ثبت شده ملی دارد که سد مهاباد، غار سهولان، تالاب کانی‌برازان، موزه و حمام میرزا رسول، تخته سنگی فقره‌قا، برده کنته و مسجد جامع از مهم‌ترین اثرهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha