۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84760632
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دولت با شجاعت جهاد اقتصادی را در کشور آغاز کرد

رشت _ ایرنا_ امام جمعه موقت رشت گفت: پاشنه آشیل کشور مسایل یارانه و از هم گسیختگی آن بود اما دولت در این ارتباط با شجاعت کار و جهاد اقتصادی را در کشور شروع کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام و المسلمین احمد طیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران این شهر اظهار داشت: ملت ایران نیز در کنار دولت و مجلس وارد عرصه شده و همکاری، همدلی، صبر و بصیرت شان را نشان دادند.

وی افزود: مردم استان گیلان نیز ولایتمداری  و بصیرت شان را در این ارتباط نشان دادند و با همراهی در اجرای جهاد اقتصادی و طرح مردمی کردن یارانه ها توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

خطیب موقت رشت بیان داشت: در اجرای مردمی کردن یارانه ها و جهاد اقتصادی کشور، دشمنان در مرحله اول آشوب ها و التهاب ها را دنبال می کردند و در میان مدت نیز از هیچ کوششی برای ناکارآمدکردن دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی با بیان اینکه امروز شاهد یک جنگ شناختی هستیم، افزود: استکبار جهانی و ایادی آنان در داخل کشور تمام هدف شان این است که اندیشه مردم را به سمتی هدایت کنند که انقلاب و نظام توان اداره جامعه را ندارد.

وی با اشاره به نقش مهم نظارت ها از سوی مسئولان مربوطه خاطر نشان کرد: باید با افزایش نظارت های هوشمند و اجرای دقیق برنامه مردمی کردن یارانه ها، جلوی سودجویان گرفته شود و اجازه نداد که دشمن به اهداف خود برسد.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهجت فومنی یکی از علمای عالم و پشت سرگذاشتن سالگرد او در روزهای گذشته افزود: یکی از علمای عالم حضرت آیت الله فاطمی نیا را نیز در چند روز گذشته از دست داده ایم، شخصیتی که ولایتمداری ویژگی بارز او بود.

حجت الاسلام طیبی به فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در تعبیری این فتح بزرگ را افتخاری ابدی، حماسه ای فوق طبیعت و از امدادهای الهی قلمداد کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha