معاون رییس جمهور وارد تکاب شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵
کد خبر: 84760748
معاون رییس جمهور وارد تکاب شد

مهاباد - ایرنا - معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به عنوان نماینده ویژه دولت سیزدهم در سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی با استقبال فرماندار و مسوولان محلی وارد تکاب در جنوب این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر حسین مدنی عصر جمعه در ابتدای سفر خود به تکاب به عنوان یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدا گل و نثار فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی در این سفر معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور را همراهی می‌کند.

دیدار با خانواده شهدا، بازدید از بیمارستان ۹۶ تختخوابی، محور روستایی «کرفتو» و دیدار با اهالی روستاها از مهمتربن برنامه‌های مدنی در این سفر است.

همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این سفر مشکلات طرح‌های نیمه تمام عمرانی تکاب از جمله تقاطع غیر همسطح این شهر و پل قجور را بررسی خواهد کرد و ضمن دیدار با جمعی از نمایندگان اقشار و اصناف مختلف در جلسه شورای اداری شهرستان نیز حضور خواهد یافت.

تکاب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و در بخش زیرساخت های توسعه از جمله راه و بهداشت و درمان و اشتغال جوانان ضعف‌های اساسی دارد.

رییس جمهور و هیات همراه صبح امروز، جمعه در قالب سفرهای استانی دولت سیزدهم به آذربایجان غربی سفر کرده است.

رییس جمهور پیش از این به ۲۰ استان کشور شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران، مشهد، البرز و قزوین سفر کرده بود.

این سفر، چهارمین سفر استانی آیت‌الله رئیسی در سال ۱۴۰۱ و بیست و یکمین سفر وی در ۹ ماه گذشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha