اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها باعث برقراری عدالت اجتماعی است

شهرکرد - ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: اجرای این طرح و حذف ارز ترجیحی، در راستای برقراری عدالت اجتماعی در کشور است.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودجوش مردم شهرکرد در راستای محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی هفته گذشته، در جمع خبرنگاران افزود: امروز شاهد حضور خودجوش مردم نمازگزار شهرکرد هستیم که پس از اقامه نماز جمعه به صورت خودجوش در خیابان حضور پیدا کردند تا پشتیبانی خود از این تحول بزرگ اقتصادی که توسط دولت  خدمتگذار دنبال می‌شود، را اعلام کنند.

وی اظهار داشت: دولت سیزدهم در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، ریسک بزرگی را پذیرفت و رییس جمهور عنوان کرد آبروی خود را برای اجرای این کار به میدان آورده است تا غنی، غنی‌تر نشود و ضعیف نیز ضعیف‌تر نشود و عدالت اجتماعی دست پیدا کنیم.

وی افزود: در این راستا برخی افراد تحت تاثیر سرویس‌ها و رسانه‌های بیگانه که تلاش داشتند تا از این شرایط سوءاستفاده کنند و بین مردم ولایتمدار و دولت تفرقه بیندازند،قرار گرفتند، اما مردم به‌ صورت خودجوش به صحنه آمدند تا انسجام و وحدت خود را به رخ دشمنان بکشند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی خودجوش مردم شهرکرد در راستای محکومیت اقدامات هنجارشکنانه و تخریب اموال عمومی از سوی برخی افراد در هفته گذشته، پس از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تا میدان دانش شهرکرد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha