یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان پاکدشت صاحب کار می‌شوند

پاکدشت- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت گفت: با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان پاکدشت صاحب کار می‌شوند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت، مهدی کعبی در جلسه مشترک به رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاکدشت اظهار داشت: توسعه و امنیت امروز کشور مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا و ایثار خانواده معظم آنان است و امروز تکریم و توجه به مسائل آنان وظیفه آحاد جامعه است.

وی افزود: شهدا و خانواده معظم شهیدان و ایثارگران با نثار جان و سرمایه خود، دین خود را به اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ادا کردند وامروز وظیفه مردم و مسئولان است که با تکریم و حفظ کرامت آنان، ضمن پاسداری از حرمت خون شهیدان، در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند.

کعبی از ایجاد اشتغال برای فرزندان شهدا به عنوان اولویت امروز جامعه ایثارگران یاد کرد و افزود: رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که با برنامه‌ریزی مناسب، خدمات مورد نیاز آنان ارائه می‌گردد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد نفر از فرزندان شهدا و جانبازان شهرستان پاکدشت به منظور اشتغال به این اداره معرفی شده و در کمترین زمان زمینه اشتغال این افراد فراهم می‌شود.

پاکدشت در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۴۰ شهید و یکهزار و ۱۰۰ جانبار تقدیم اسلام کرده  است.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha