۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84761374
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام‌جمعه گنبد: سرود"سلام فرمانده"باطن شهید سلیمانی را تداعی می‌کند
اجرای ۸۵۰ نفری سرود سلام فرمانده در گنبدکاووس

گنبدکاووس- ایرنا - امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تمجید از عوامل ساخت و تولید سرود "سلام فرمانده" گفت: این سرود در واقع تداعی کننده باطن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و اخلاص، وفاداری و ولایتمداری آن سردار بزرگ سپاه اسلام نسبت به انقلاب و رهبری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در نشست هماهنگی اجرای سرود پنج هزار نفری سلام فرمانده توسط دانش آموزان مقطع ابتدایی گنبدکاووس افزود: این سرود زیبا در واقع گام دوم انقلاب را که اجرای آن با خون شهید سلیمانی آغاز شده، آبیاری می‌کند.

وی اضافه کرد: سرود زیبا و انقلابی سلام فرمانده همچنین تداعی کننده فرهنگ، ارزش‌ها و آرمان‌های  انقلاب است که اتصال بین نسلی را نیز برقرار می‌کند.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: در گذشته به سبب برخی غفلت‌ها و اقدامات درحوزه آموزش و پرورش از جمله اجرای سند ۲۰۳۰، فاصله‌هایی در اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت اسلامی ایجاد شد که امیدواریم با این سرود از بین بروند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این نشست گفت: پس از اجرای موفق ۲ سرود ۸۵۰ و ۲ هزار نفری سلام فرمانده توسط دانش آموزان این شهرستان، تصمیم داریم این سرود را با حضور پنج هزار نفر برگزار کنیم. 

سیدصالح رفعتی افزود: سرود پنج هزار نفری سلام فرمانده همزمان با سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر عزیز، در جوار بلندترین گنبد آجری جهان در شهر گنبدکاووس اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: اجرای این سرود هم اکنون توسط مدارس منتخب دخترانه و پسرانه مقطع ابتدایی گنبدکاووس در حال تمرین است تا دانش آموزان با آمادگی کامل آنرا صبح روز سه‌شنبه اجرا نمایند. 

رفعتی ادامه داد: آموزش و پرورش گنبدکاووس تلاس دارد، یک سرود اختصاصی با موضوع خاص برای پخش در سطح ملی آماده نماید.

در این نشست مقرر شد، سایر ادارات و نهادهای گنبدکاووس برای بهتر برگزار شدن این مراسم با آموزش و پرورش این شهرستان همکاری کنند.

آموزش و پرورش شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس افزون بر ۸۷ هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha