۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84761749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: وضعیت اراضی مسکن ملی تا پایان شهریور تعیین تکلیف شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: براساس مصوبه شورای عالی مسکن، وضعیت اراضی مربوط به مسکن ملی در استان باید تا پایان شهریور سال جاری تعیین تکلیف شود.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: فرمانداران مسوول اصلی مسکن در شهرستان‌ها هستند و مطالبات ما نیز از فرمانداران خواهد بود، بر این اساس جلسه آینده باید گزارش های لازم در زمینه وضعیت مسکن ارائه شود.

وی با بیان اینکه لازمه همکاری فرمانداران نیز پاسخگویی مدیران دستگاها به شهرستان ها است، گفت: وقتی موضوعی در جلسه مصوب می شود باید کاکملا اجرایی شود، مصوبات بر زمین مانده و اینکه کاری در دستگاهی گیر کرده باشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

استاندار کردستان یادآور شد: براساس مصوبه شورای عالی مسکن باید تا پایان شهریور تکلیف زمین‌های مربوط به مسکن ملی مشخص شده باشد، زمین مورد نیاز در همه شهرستان تامین و هر آنچه نیار به الحاق، توافق و رفع مشکل دارد با جدیت دنبال شود.

وی تاکید کرد: از دستگاه های خدمات رسان درخواست می شود از همین الان پیش‌بینی های خود را انجام دهند تا به موازات شروع کار، ما چشم انداز برنامه های مسکن را داشته باشیم و دچار توقف نشویم.

زارعی کوشا یادآور شد: مساله مسکن ملی و ساخت مسکن فرصت مناسبی برای مدیریت شهری و شهرداری ها است که امید می رود از این فرصت نهایت استفاده و بهره گرفته شود.

استان کردستان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد که در ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستا زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha