۱ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۰
کد خبر: 84762408
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انبار بزرگ بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد

۱ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۰
کد خبر: 84762408
انبار  بزرگ بلورجات احتکاری در قرچک کشف شد

قرچک - ایرنا - فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: یک انبار بزرگ بلورجات احتکار شده به ارزش ۵۰ میلیاردریال در شهرستان قرچک کشف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با محتکران و در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت گسترده در زمینه دپو و احتکار لوازم چینی و بلورجات در انباری واقع در شهرستان قرچک، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند محل دپوی بلورجات را شناسایی کرده و پس هماهنگی با مقام قضایی، به محل این انبار اعزام و در بازرسی از آن ۲ هزار کارتن حاوی ۸۰ هزار عدد انواع بلورجات و لوازم چینی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: بر اساس اظهار نظر کارشناسان، ارزش این محموله بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده که پس از صورت‌برداری، ضمن پلمب انبار، صاحب آن نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
عزیزی اظهار داشت: یکی از وظایف ذاتی پلیس،  مبارزه با پدیده شوم قاچاق و احتکار کالا به هر شکل ممکن است و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور، مجموعه انتظامی شرق استان تهران با تلاش شبانه روزی و با قدرت تمام با هرگونه احتکار و قاچاق کالا مقابله و مبارزه خواهد کرد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران وظیفه تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشو، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.
شهرستان قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha