۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹
کد خبر: 84762621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امتحان لغو شده اردیبهشت‌ماه دانش‌آموزان ایلامی ۱۸ خرداد برگزار می‌شود

ایلام - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام گفت: امتحان ۲۷ اردیبهشت ماه دانش‌آموزان مناطق گرمسیر این استان که به علت نفوذ گرد و غبار لغو شده بود ۱۸خردادماه جاری برگزار می‌شود.

حشمت‌ اله‌وردی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امتحان مربوط به درس عربی دانش‌آموزان پایه نهم مناطق گردمسیر بود که آزمون‌های آنها قبل از خردادماه و یک هفته زودتر از مناطق سردسیر شروع شد.

وی مناطق گرمسیر استان را شامل مهران، دهلران، موسیان، زرین آباد، آبدانان، دره شهر و بخش گنجوان از شهرستان چوار عنوان کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ایلام با ذکر اینکه امتحان پایان سال دانش‌آموزان سایر مناطق استان از ۳۱ اردیبهشت‌ماه آغاز شده است، ادامه داد: تمامی امتحانات پایان سال دانش‌آموزان بصورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

اله‌وردی در خصوص امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز توضیح داد: این امتحانات نیز از امروز اول خردادماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

به گفته وی، امتحان پایه ششم ابتدایی بصورت هماهنگ منطقه ای، پایه نهم هماهنگ استانی و پایه دوازدهم شاخه نظری هماهنگ کشوری است.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha