قرارگاه خاتم‌الانبیا در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام کشاورزی چهارمحال و بختیاری مشارکت می‌کند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری از همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیاء برای تکمیل زیرساخت‌های بخش کشاورزی استان خبر داد و گفت: سازمان جهادکشاورزی اقدامات لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه با هلدینگ کشاورزی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برای تکمیل طرح های نیمه‌تمام حوزه کشاورزی در استان انجام دهد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در دیدار با اعضای هلدینگ کشاورزی قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه حضور این قرارگاه در چهارمحال و بختیاری برای مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا در حوزه کشاورزی برای ایجاد اشتغال موثر است، اظهار داشت: سازمان جهادکشاورزی مقدمات لازم برای سرمایه‌گذاری این هلدینگ در استان را فراهم کند.

وی افزود: طرح شبکه آبیاری اراضی زیر سد بیدکان، طرح تامین آب و تعادل‌بخشی آبخوان خانمیرزا به چالکاه، طرح تامین و انتقال آب به اراضی سردشت جهت اجرای طرح مجتمع کشاورزی و دامپروری، توسعه اراضی کشاورزی دیناران و پروژه سد خاکی امام قیس از جمله‌ طرح‌های نیازمند سرمایه‌گذاری توسط بخش غیردولتی در استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا تمامی ظرفیت‌ها به کار گرفته شود، برخی از این پروژه‌ها دارای اعتبار مصوب نیز هستند و از بحث تهاتر و فروش اراضی مازاد نیز می‌توان برای تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۶۷هزار بهره‌بردار در بخش کشاورزی است که سالانه ۱.۵ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان تولید می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha