ژاوی آماده تبادل بازیکن با پپ شد

تهران- ایرنا- مسوولان باشگاه بارسلونا برنامه‌های متعددی برای فصل نقل و انتقالات تابستانی دارند. بخشی از این برنامه به تبادل بازیکن با تیم منچسترسیتی برخواهد گشت.

به گزارش ایرنا، ناکامی تیم فوتبال بارسلونا در کسب عنوان قهرمانی یکی از جام‌های معتبر فوتبال اسپانیا و اروپا موجب شد تا مسوولان این باشگاه به همراه ژاوی هرناندز، برنامه مدونی برای فصل پیش رو داشته باشند. برنامه‌ای که بخشی از آن به استخدام روبرت لواندوفسکی مربوط خواهد شد و بخش دیگر نیز شامل به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر سرمربی این تیم است.

سایت بی‌ساکر در گزارشی با اشاره به پایان بازی‌های لیگ فوتبال اسپانیا لالیگا نوشت: برنامه استخدام ستاره‌های مورد نظر ژاوی از چند هفته پیش از پایان لیگ طراحی شده و مهاجم لهستانی بخشی از این برنامه‌ها است. البته لواندوفسکی تنها خرید بارسلونا نیست بلکه سرمربی این تیم بازیکنان دیگر را برای خرید یا مبادله به باشگاه بارسلونا پیشنهاد داده؛ یکی از این بازیکنان برناردو سیلوا است.

بنا به گزارش این تارنمای ورزشی قرار است که استخدام سیلوا با مبادله بازیکن صورت گیرد و دی‌یونگ به جای این بازیکن به منچسترسیتی فرستاده شود. البته این کار راحت نیست زیرا سیلوا از بازیکنان مورد علاقه پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  به شمار می‌رود و تا سال ۲۰۲۵ با این تیم نیز قرارداد دارد. در این گزارش، همچنین به علاقه سرمربی بارسلون به سبک بازی سیلوا اشاره شده است.

تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در این فصل از فوتبال نتوانست عنوان چشمگیری را کسب کند و قافیه را به حریف سنتی خود باخت. این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف، در لیگ اروپا نیز نتوانست در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد. باخت شاگردان ژاوی به رئال مادرید دست آنان را از سوپر جام فوتبال اسپانیا کوتاه کرد و آنان با پذیرش شکست سه بر ۲ برابر بیلبائو نتوانستند فینال این جام برسند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha