نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: جهاد تبیین عامل ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت است

ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه گفت: جهاد تبیین، بیان جانفشانی رزمندگان است که باید طی آن ارزشهای دوران دفاع مقدس به نسل جدید منتقل و ماندگار شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان انزل و گرامیداشت ۵۶۸ شهید تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی ارومیه افزود: تا زمانی‌که روحیه شهادت طلبی بین مردم و جوانان باشد، دشمنان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی به علت وجود روحیه شهادت طلبی بین مردم ایران، قدرت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و این روحیه همواره بین مردم ایران تقویت می شود.

وی تکریم شهدا را تکریم فرهنگ شهادت دانست و ادامه داد: شهدا با نثار جان خود علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در جامعه عزت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این یادواره گفت: عزت امروز کشور و ملت ایران در برابر دشمنان نتیجه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
جواد جنگی با بیان اینکه شهدا به حیات طیبه و کمال انسانی دست یافته بودند، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است چرا که حرکت در مسیر شهدا سبب می شود تا بر مشکلات و سختی ها پیروز شویم.

در این آیین با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا تجلیل شد و همچنین دفتر کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش اموزی منطقه انزل افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha