۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۲۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84764801
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مسوول نسبت به خرید و فروش امتیاز زمین مسکن ملی در گناباد هشدار داد

گناباد-ایرنا- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد با هشدار نسبت به خرید و فروش امتیازهای زمین های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: هرگونه معامله در این بخش غیرقانونی است و با عوامل آن برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا ناصر چیتگر دوشنبه شب در جلسه شورای مسکن گناباد با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم و مالکان زمین های طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان در این زمینه گفت: هر گونه خرید و فروش این زمین ها تخلف محسوب می شود و با خریدار و فروشنده با دستور مراجع قضایی برخورد مقتضی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: از مجموع هفت هزار و ۶۵۳ نفر متقاضی که تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد ثبت نام کردند سه هزار و ۶۳۹ نفر دارای شرایط شناخته شدند و و از این تعداد ۲ هزار و ۱۴۳ نفر تایید نهایی شدند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گناباد گفت: از مجموع متقاضیان تایید نهایی شده طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۷۸۸ نفر تاکنون نسبت به واریز وجه مربوطه اقدام کردند و زمین های ۴۷۶ متقاضی هم تامین و تخصیص یافته است.

فرماندار گناباد هم با اشاره به احداث بیش از سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان طی چهار سال آینده گفت: با توجه به شرایط و قابلیت موجود امکان احداث بیشتر از این میزان واحد مسکونی طرح فوق در گناباد وجود دارد.

رضا نصیری تصریح کرد: در شهرهای کاخک و بیدخت از توابع این شهرستان ۱۸ هکتار زمین و در خود شهر گناباد هم ۶ قطعه زمین بدین منظور شناسایی شده که با واگذاری آنها قابلیت احداث واحد های فوق به چهار هزار واحد مسکونی وجود دارد.

وی گفت: در یکی از شیوه هایی که مورد استقبال متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان قرار گرفته است، زمین به افراد واگذار می شود تا متقاضیانی که دارای توانایی لازم هستند بر اساس استانداردهای لازم و نظارت مسوولان مربوطه خود به صورت شخصی نسبت به ساخت آن اقدام کنند.

نصیری گفت: در یک شیوه دیگر اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گناباد واحدها به صورت ویلایی دو طبقه از طریق واگذاری تسهیلات به صورت ارزان قیمت توسط بخش های مربوطه در وسعت ۷۵ تا ۸۵ مترمربعی احداث و به متقاضیان واگذار می شود.

وی اظهار داشت: در زمین های محدوده زعفرانیه گناباد هم واحدهای طرح نهضت ملی واحدهای مسکونی با وسعت دو برابر بیشتر احداث و لذا هزینه های ساخت آن به همین نسبت افزایش یافته است و قیمت ها و زیربنا و کیفیت ساخت و ساز این واحدها نسبت به سایر واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تفاوت دارد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha