۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۲۸
کد خبرنگار: 2107
کد خبر: 84764973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش جمعیت حیاتی‌ترین مسئله امروز کشور است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: افزایش جمعیت و فرزندآوری جزو حیاتی ترین مسائل امروز کشور است که نسبت به این مسئله باید با حساسیت برخورد کرد.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه دوشنبه در اولین جلسه قرارگاه استانی حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان کردستان اظهار داشت: همه باید به اهمیت مسئله افزایش جمعیت و فرزندآوری واقف باشند و هر کدام به

سهم خود در این رابطه اقدامات موثر انجام دهند، چرا که مسئله افزایش جمعیت به امنیت و آینده کشور مربوط است.

وی افزود: بی توجهی به جوان سازی جمعیت و فرزندآوری در میان خانواده‌ها در یک دهه گذشته، امروز کشور را با یک بحران جدی مواجه کرده است که بیش از این نباید در این مورد شاهد کم توجهی باشیم.

استاندار کردستان ادامه داد: کاهش جمعیت و یا عدم تمایل زوجین به داشتن فرزند بیشتر، می‌تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که باید سهم هر بخش را به دقت در نظر بگیریم و برای آن برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت روشنگری رسانه ها در این زمینه گفت: فرهنگ سازی و کار رسانه‌ای اقناع کننده باید در دستور کار قرار گیرد.

زارعی کوشا تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های تابعه، جلسات مربوط به افزایش جمعیت را به صورت منظم و با دستور کار مشخص برگزار کرده و در جلسات از حضور افراد و گروه های مرجع و تاثیرگذار نیز استفاده کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha