شهروندان شکایت از شرکت‌های بازرسی همکار استاندارد را در پورتال اداره‌کل ثبت کنند

تهران- ایرنا- مدیرکل استاندارد تهران تاکید کرد: بهره‌گیران از خدمات شرکت‌های بازرسی می‌توانند شکایت‌ها و نارضایتی‌های خود از این شرکت‌ها را به این اداره‌کل اعلام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره‌کل استاندارد استان تهران، «عباس نوری» افزود: شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت‌شده به‌عنوان بازوی اجرایی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی از تجهیزات شهربازی، آسانسور، خودرو، دیگ بخار و مخازن تحت فشار، نمونه‌برداری کالا و غیره همکاری می‌کنند، رعایت اخلاق حرفه‌ای برای آنان ضروری است.

وی ادامه‌داد: شاخص‌های استاندارد باید در فعالیت‌های شرکت‌های بازرسی به وضوح مشهود باشد و در همین راستا، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای ثبت شکایت‌های خود از شرکت‌های بازرسی، به قسمت میز خدمت در پورتال سازمان ملی استاندارد ایران، به آدرس  isiri.gov.ir یا به قسمت ثبت شکایت‌های مردمی در قسمت دسترسی سریع زیرپورتال اداره‌کل استاندارد تهران به آدرس Tehran.isiri.gov.ir مراجعه کنند.

این مقام مسوول به شهروندان اطمینان داد: خدمت به و رضایت شهروندان از مهمترین دغدغه‌های مسوولان سازمان ملی استاندارد است و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha