روسیا الیوم: پایگاه نظامی آمریکا در عراق با پهپاد هدف قرار گرفت

تهران – ایرنا – شبکه خبری «روسیا الیوم» به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که پایگاه نظامی «ویکتوریا» محل حضور نظامیان آمریکایی در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد، با یک فروند پهپاد هدف قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، سحرگاه امروز (سه شنبه) برخی منابع خبری عراقی از جمله کانال «صابرین نیوز» اعلام کردند که این پایگاه نظامی اشغالگران آمریکا با موشک هدف گرفته شد.

در همین باره، شبکه خبری روسیاالیوم اعلام کرد که حمله سحرگاه امروز به پایگاه نظامی ویکتوریا در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد به وسیله پهپاد انجام شده است.  

خبرنگار این شبکه روسی همچنین در گزارش خود اعلام کرد که سامانه پدافند هوایی ائتلاف بین المللی به سردکردگی آمریکا در نهایت موفق شد، این پهپاد را سرنگون کند.

روسیا الیوم به جزییات بیشتری در باره این حادثه اشاره نکرده است.

منابع عراقی سحرگاه سه شنبه از حمله موشکی به پایگاه نظامی «ویکتوریا» محل استقرار نظامیان آمریکایی در نزدیک فرودگاه بین المللی بغداد خبر دادند و اعلام کردند که در پی این حمله صدای چندین انفجار در داخل پایگاه شنیده شد.

کانال خبری «صابرین نیوز» در این باره اعلام کرد که سحرگاه امروز (سه شنبه) صدای چندین انفجار در پایگاه نظامی ویکتوریا محل استقرار نیروهای اشغالگر آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد شنیده شد.

در پی هدف قرار گرفتن پایگاه ویکتوریا سامانه های هشدار خطر به صدا درآمد.

بر پایه این گزارش، صدای آژیر آمبولانس در داخل پایگاه شنیده شد و بالگردها بر فراز این محل به پرواز درآمدند.

«ویکتوریا» واقع در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد از پایگاه‌های مهم هوایی آمریکا در عراق دارای باند فرود انواع هواپیما است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha