امام جمعه ساری : مردم انقلابی تغییرات زندگی مسوولان را رصد می‌کنند

ساری- ایرنا- نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : نشانه انقلابی بودن و انقلابی ماندن تغییر نکردن سبک زندگی مسوولان است و مردم انقلابی هم تغییرات زندگی مسوولان را رصد می‌کنند تا ببینند آیا در پایان مسوولیتشان وضع زندگی آنان همانند قبل از گرفتن مسوولیت بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود : همه وظیفه داریم و متعهد هستیم تا ارزش های انقلاب را حفظ و به انقلابی ماندن توجه کنیم و مسوولان خرد و کلان جامعه نیز باید انقلابی ماندن خود را اثبات کنند و نباید زندگی آنان با سوء استفاده از پست و بیت المال تغییر کند.

وی بیان داشت : نشانه انقلابی بودن و انقلابی ماندن تغییر نکردن سبک زندگی مسوولان است و اگر در پایان مسوولیت آنان وضع زندگیشان همانند قبل از گرفتن مسوولیت بوده که انقلابی بودن و انقلابی ماندن را حفط کرده اند ، ولی اگر تغییرات جدی در زندگی داشته باشند معلوم است که انقلابی نبوده و دنیا زده شده اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که آغاز و پایان سطح زندگی هر مسوولی در جمهوری اسلامی نباید تغییر کند ، تاکید کرد : مسوولان در دوره مسوولیتشان باید به همان سطح و سبک از زندگی قناعت کنند که در آغاز مسوولیت گرفتن داشتند.

امام جمعه ساری همچنین به شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش شیعیان در اجرای منویات این امام همام اشاره کرد و بیان داشت:  بی حجابی و بی عفتی و ابتذال فرهنگی در جامعه اسلامی و شیعی اصلا جایز نیست و امروز که سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است ، باید بار دیگر رهنمودهای این امام همام را سر لوحه زندگی خود قرار بدهیم.

محمدی لائینی با بیان این که باید از مذهب شیعه حمایت و پاسداری کنیم ، افزود : زاد و ولد و حفظ جمعیت جوان همواره باید مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد و نباید با کاهشی شدن جمعیت ، به پیروان شیعه صدمه بزنیم و رهنمود های  امام صادق ( ع) و رییس مذهب جعفری باید بیش از پیش با افزایش جمعیت ترویج شود.

امام جمعه ساری به در پیش بودن مناسبت های نیمه خرداد از جمله سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهادت شهدای ۱۵ خرداد اشاره کرد و بیان داشت: باید در برگزاری این دو برنامه اهتمام و مشارکت جدی داشته باشیم.

وی به روز بدون دخانیات نیز اشاره کرد و خطاب به مردم گفت:  باید مراقب فرزندان خود باشید تا در دام اعتیاد و مصرف مواد مخدر گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت : اگرچه دولت در شرایط نیازمندی های مالی سختی قرار دارد ، اما از آن جایی که طی سه سال اخیر در  شرایط کرونایی قرار داشه ایم ، توقع داریم دولت ملاحظه بیشتری نسبت به حمایت از کسب و کار و بازار داشته باشد.

وی افزود : انتظار این است که دولت به رغم وجود مشکلات مالی ، مراعات حال مردم و کسبه را در دریافت مالیات داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha