نام‌نویسی برخی از مدارس استان همدان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، امسال ثبت نام برخی از مدارس استان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، «محمود نقوی» در جلسه شورای معاونان استان با اشاره به زیرساخت های وزارتی و استانی پیرامون ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان افزود: آموزش و پرورش استان همدان، با توجه به تجربه سال های گذشته، این زیر ساخت مهم را در استان فراهم کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، باید تلاش کنیم ظرفیت لازم برای ثبت نام الکترونیکی تمام مدارس استان در سال های آینده فراهم شود.

وی تصریح کرد: با تکریم ارباب رجوع و در چهارچوب قوانین و مقررات مربوطه باید شرایط مناسبی را برای نام نویسی دانش آموزان فراهم کرد.

نقوی تاکید کرد: فعالیت ها و اقدامات ثبت نام و ساماندهی نیروی انسانی باید به گونه ای باشد که معلمان و دانش‌آموزان اول مهرماه بدون دغدغه در کلاس های درس حاضر شوند.

اهدای بیش از ۶ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به شهرستان اسدآباد از سوی خیرین

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همدان از اهدای بیش از ۶ میلیارد ریال تجهیزات هنرستانی به شهرستان اسدآباد توسط موسسه نیک گامان جمشید تهران خبر داد و گفت: وسایل آموزشی اهدا شده در ۲ مرحله صورت گرفته که در مرحله اول تجهیزات آموزشی به اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال وارد شهرستان اسدآباد شده است.

«احمد آقامحمدی» افزود: تجهیزات خریداری شده شامل سه دستگاه لب تاپ، پنج دستگاه کیس رایانه، پنج دستگاه مانیتور، پنج دستگاه چرخ خیاطی راسته دوز، سه دستگاه دیتاپروژکتور، سه عدد پرده دیتا و ۱۰عدد میز نور و نقشه کشی است که به هنرستان دکتر حسابی ارسال شده است.

وی نیکی به دیگران و کمک برای گره گشایی از انسان ها را امری فرا ملی دانست که در فراسوی مرزها نیز جایگاه والایی دارد و انسان های صاحب خرد و اندیشه و مومنان واقعی در هرعصر و نسلی سعی و تلاش کرده اند خود را به صفت و ویژگی احسان و نیکوکاری آراسته سازند.

در استان همدان حدود ۳۰۷ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha