۶ حادثه واژگونی خودرو توسط امدادگران استان سمنان رسیدگی شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: ۶ حادثه واژگونی خودرو در محورهای استان هفته گذشته ۲۴ مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

مظفر محمدخانی روز شنبه  در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: حادثه واژگونی پیکان یکم خرداد ساعت ۱۷ و ۵۹ دقیقه در کیلومتر ۱۰ محور ایوانکی به آبسرد پنج مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت و این حادثه توسط امدادگران پایگاه ایوانکی رسیدگی شد.

وی افزود: امدادگران پایگاه کوهستان ابر به حادثه برخورد پراید با پیکان وانت در کیلومتر ۲۰ محور شاهرود به گرگان  با ۲ مصدوم و یک فوتی رسیدگی کردند همچنین امدادگران پایگاه آهوان به ۴۷ حادثه دیده نقص فنی اتوبوس درکیلومتر ۸۰ محور دامغان به سمنان امدادرسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: واژگونی پژوپارس در کیلومتر یک محور آرادان به سرخه سه مصدوم و واژگونی پژوپارس در کیلومتر ۱۱ محور ایوانکی به تهران پنج مصدوم برجای گذاشت.

محمدخانی با اشاره به عملیات گسترده جست و جو برای یافتن دختر هفت ساله گمشده در دشت شاد کالپوش اظهارداشت: با اعلام مفقودی یک نفر در منطقه سرخ چشمه جنگل ابر، پایگاه مرکزی هلال احمر شاهرود با اعزام ۲ تیم امداد و نجات پس از ۲۴ ساعت جست و جو پیکر بی جان فرد گمشده را پیدا کرد.

وی پیدا کردن ۲ فرد مفقودی در کویر اطراف روستای فیروزآباد توسط نیروهای امدادی پایگاه میاندشت را از دیگر حوادث هفته گذشته برشمرد و ابرازداشت: واژگونی پراید و سقوط از پل در کیلومتر ۶ محور ایوانکی به گرمسار نیز یک مصدوم به همراه داشت همچنین حادثه انحراف از جاده پراید و برخورد با تپه در کیلومتر ۲۰ محور ایوانکی به گرمسار یک مصدوم برجای گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: برخورد اتوبوس با گاردریل در کیلومتر ۵۰ محور آرادان به سرخه ۱۱ مصدوم داشت.

محمدخانی عنوان کرد: واژگونی پژوپارس در کیلومتر ۳۰ محور شهمیرزاد به فولادمحله و حادثه واژگونی پژوپارس در کیلومتر ۹۵ محور دامغان به سمنان به ترتیب ۲ و هشت مصدوم برجای گذاشت./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha