سه‌شنبه‌های سمنان بانشاط می‌شود

سمنان- ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: «سه‌شنبه‌های بانشاط» همراه با برنامه‌های فرهنگی ورزشی با هدف ایجاد همبستگی اجتماعی، نشاط و همدلی خانواده‌ها در محله‌های مختلف شهر سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، امیر نجم روز یکشنبه با اشاره به اینکه این جشنواره هر سه‌شنبه در محله‌های مختلف شهر سمنان برگزار می‌شود به رسانه‌ها ابراز داشت: سه‌شنبه‌های بانشاط در خیابان ورزش از سه‌شنبه  دهم خرداد در بلوار آیت الله عالمی آغاز می‌شود.

وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در نظر دارد با ایجاد فضایی بانشاط، باهم‌ بودن و همبستگی را میان خانواده‌ها تقویت کند از این رو در این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: ایجاد نشاط و شادابی، حفظ آمادگی جسمانی، افزایش توان روحی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ایجاد مودت و دوستی و ارتقای سطح سلامت، از دیگر اهداف برگزاری این برنامه است.

نجم با اشاره به فراهم بودن شرایط برای فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره بیان کرد: بازی‌های طناب کشی، دارت، هفت سنگ، بازی با حلقه، بدمینتون، پرتاپ توپ به حلقه بسکتبال و پنالتی، از جمله ورزش‌های این برنامه است.

وی افزود: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهمترین مقوله‌هایی است که سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: این جشنواره فرهنگی ورزشی با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، هیات ورزشی روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان، تربیت بدنی سپاه شهرستان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، سازمان بسیج شهرستان و هیات ورزش های همگانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha