۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵
کد خبرنگار: 1434
کد خبر: 84770692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳۰ میلیارد تومان به مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه پارس اختصاص یافت

بوشهر - ایرنا - نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حوزه مسئولیت های اجتماعی گفت: با پیگیری نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی و موافقت وزیر نفت ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه این منطقه اختصاص یافته است.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس روز یکشنبه به نقل از عبدالمجید حیاتی  افزود: این میزان اعتبار برای توسعه بخش‌های مختلف آموزشی، درمانی و زیربنایی این شهرستان ها هزینه خواهد شد. 

وی گفت: علاوه بر آن سازمان منطقه ویژه پارس کمک‌هایی را به بیمارستان، مراکز بهداشتی و درمانی، ورزش و جوانان، تیم های فوتبال پارس جنوبی جم، فوتبال ساحلی، ووشو، توزیع نهال برای توسعه فضای سبز، تامین آب شرب سالم برای مردم منطقه، عملیات امداد و نجات در حوادث، کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره)، توسعه مراکز دینی و ... داشته که این کمک‌ها با مصوبه هیات مدیره سازمان منطقه ویژه و هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود.

نماینده تام الاختیار مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه مسئولیت های اجتماعی افزود: علاوه بر رقم اعلام شده، شورای راهبردی پتروشیمی‌ها نیز در سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه این مناطق اختصاص داده‌ است که با پیگیری نماینده شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، مقام های محلی و استانی در پایان سال گذشته با عقد تفاهم نامه با فرمانداران به ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار افزایش یافت و مقررشد در سال جاری نیز این مهم تداوم یابد.

حیاتی با تاکید بر اینکه میزان این اعتبارها در سال ۱۴۰۱ افزایش چشمگیری خواهد یافت یادآور شد: تاکید استاندار بوشهر بر این امر است که منابع دریافتی از شرکت های منطقه برای مسئولیت های اجتماعی در چهار شهرستان جنوبی این استان هزینه شود.

وی گفت: انسجام و یکپارچگی فعالیت‌ها به منظور هم افزایی، کاهش هزینه‌ها و پرهیز از موازی کاری و افزایش اثر بخشی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است و بدیهی است افزایش کمی و کیفی اعتبارات در این حوزه و نظارت بر فعالیت‌ها اجرا شده در سال جاری انجام خواهد پذیرفت ضمن آنکه اشکال های موجود در نظام نامه نحوه ایفای مسئولیت های اجتماعی احصا و بازنگری آن را درخواست خواهیم داد.

۲۳۰  میلیارد تومان برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی منطقه ویژه پارس اختصاص یافته است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha