سمنان میزبان همایش نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی است

سمنان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: همایش دوم نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، روز پنجشنبه نوزدهم خرداد ۱۴۰۱ با حضور مسوولان کشوری و استانی به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله شاهچراغی در دفتر امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری اولین نشست کنگره نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در دامغان از همکاری و تلاش دستگاههای مختلف دربرگزاری آن تجلیل کرد و گفت: این مراسم با حضور شخصیت‌ها و مسئولان استانی و کشوری، باشکوه خاص و با عنوان "آموزگار اخلاق" در دامغان برگزار شد.

وی افزود: برای تبلیغ ابعاد زندگی شخصیتی آیت الله شاهچراغی، ۶ عنوان کتاب درباره زندگی وی تالیف شد و به چاپ رسید که سه عنوان کتاب در شهر دامغان رونمایی شد و سه عنوان دیگر در آیین اختتامیه در سمنان رونمایی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در برگزاری این همایش ها، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان سمنان از جمله دفتر نماینده ولی فقیه در استان، استانداری و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همکاری و مشارکت دارند.

آیت الله شاهچراغی سال ۱۳۱۳ در روستای حسن آباد دامغان متولد شد.

وی از دی ماه سال ۱۳۸۰ تا ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر سمنان بود و نماینده دوره چهارم و پنجم مجلس خبرگان رهبری از استان سمنان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha