۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۵۱
کد خبر: 84771055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یکهزار شهروند قرچکی به حرم امام راحل اعزام می‌شوند

قرچک - ایرنا - فرمانده سپاه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره)، یکهزار نفر از ارادتمندان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی از شهرستان قرچک به حرم مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار صمد سلطانی روز یکشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با فروکش کردن همه گیری شیوع ویروس کرونا و شرایط مساعد و مناسب کنترل این بیماری و پس از ۲ سال دوری از برگزاری مراسم ارتحال امام راحل، مردم خداجو و ولایت‌مدار شهرستان قرچک به منظور شرکت در اجتماع بزرگ عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی، روز ۱۴ خرداد به حرم ایشان اعزام می‌شوند.
وی افزود: با وجود آن که قطعا هزاران نفر از عاشقان امام راحل شهرستان قرچک، به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، در مراسم سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند ولی سهمیه اعزام متمرکز شهرستان برای شرکت در این مراسم، یکهزار نفر تعیین شده که هماهنگی‌های لازم برای اعزام آنان با حضور مسئولان انجام می‌شود.
سلطانی خاطرنشان کرد: زائران حرم امام راحل با اعلام قبلی و پس از ثبت نام با اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند.
قرچک با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha