۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84771207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید دفاع مقدس در زادگاهش، خواف خراسان رضوی خاکسپاری شد

گناباد-ایرنا- پیکر شهید اسماعیل عرب زوزنی شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس عصر یکشنبه بعد از تشییع در برخی دیگر از نقاط شهری و روستایی خواف در زادگاهش، روستای "زوزن" از توابع بخش جلگه زوزن این شهرستان به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا پیکر این شهید دفاع مقدس با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مردم و علماء شیعه و سنی، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی بعد از تشییع در شهرهای سنگان و قاسم‌آباد، روستاهای برآباد و زوزن و بیاس‌آباد ، در زادگاهش روستای زوزن از توابع بخش جلگه زوزن شهرستان خواف تدفین شد.

آیین وداع با پیکر مطهر شهید اسماعیل عرب زوزنی روز جمعه همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) همزمان با آیین اجتماع صادقیون در  میدان شهدای مشهد برگزار و سپس پیکر این شهید از میدان شهدا تا حرم مطهر امام رضا (ع) تشییع و در حرم مطهر رضوی طواف داده شد.

سپس پیکر این شهید دوران دفاع مقدس عصر شنبه وارد شهرستان خواف شد و در روستای چمن‌آباد و شهرهای سده و سلامی از توابع این شهرستان تشییع و آیین وداع با این شهید سرافراز دوران دفاع مقدس شنبه شب در محل مسجد و حسینیه الزهرا (س) خواف برگزار شد.

شهید محمد اسماعیل عرب زوزنی، فرزند محمد رضا در ۱۷ شهریور ۱۳۴۶ در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمد و در جزیره مجنون تفحص و از طریق DNA شناسایی شده است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha