۸ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۵۲
کد خبر: 84771349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به استان قم بررسی شد

قم-ایرنا- آخرین روند اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به قم در جلسه‌ای با حضور استاندار این استان بررسی و نسبت به جذب اعتبارات مصوب سفر تاکید شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در جلسه نشست بررسی روند اجرای مصوبات رییس جمهوری به استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری، ضمن استماع گزارش مدیران از وضعیت پروژه های اجرا شده و در دست اجرا، دستورات لازم جهت پیگیری  و رفع مشکلات و موانع موجود در روند اجرای مصوبات سفر را صادر کرد.

شاهچراغی تصمیمات اتخاذ شده در جریان سفر دولت را بسیار مهم و راهگشا برای توسعه استان دانست و گفت: مصوبات این سفر باید تا مرحله عمل و اجرای کامل، پیگیری و گزارش آن به مردم و رسانه ها ارائه شود.

استاندار قم با اشاره به این که بخشی از منابع و اعتبارات مصوب سفر جذب شده است افزود: دستگاه های اجرایی هرچه سریعتر بودجه ها و اعتبارات مرحله اول  را در محل مورد نظر هزینه کرده و گزارش و مستندات لازم جهت جذب مرحله دوم اعتبارات را ارائه کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم طی روزهای نهم ودهم دی ماه سال گذشته به همراه شماری از اعضای هیات دولت به استان قم سفر کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha