حوادث رانندگی درون و برون شهری در شاهرود پنج مصدوم برجا گذاشت

شاهرود- ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرودگفت: سه حادثه رانندگی درون و برون شهری در شاهرود پنج مصدوم برجا گذاشت.

محسن مزجی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست  ساعت ۱۴ در انتهای شهرک بهشتی شاهرود بر اثر برخورد موتور سیکلت با خودروی سواری پژو ۴۰۵ روی داد که سه مصدوم داشت. 
به گفته وی،مصدومان این حادثه با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ شاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) برای ادامه روند درمان منتقل شدند. 
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرودگفت: حادثه ای هم  ساعت ۱۷ در جاده شاهرود به مجن روبروی کارخانه سیمان شاهرود رخ دادکه یک مصدوم داشت. 
وی با بیان اینکه این حادثه براثر واژگونی موتورسیکلت رخ داد و یک مرد میانسال مصدوم شد، تاکید کرد:لحظه اطلاع از حادثه یک دستگاه آمبولانس از پایگاه اورژانس جاده ای بسطام   به صحنه  اعزام شد.
به گفته وی ، پس از انجام اقدامهای نخستین پیش بیمارستانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد. 
معاون مرکز مدیریت حوادث وفوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف خودرویی با عابر پیاده پنج کیلومتر بعد از ابراهیم آباد به سمت میامی رخ داد. 
مزجی اظهار داشت: کارشناسان اورژانس جاده ای ۱۱۵ میامی اقدام نخستین پزشکی لازم را برای این مصدوم بدحال به سرانجام رساندند. 
وی با اشاره به اینکه برای تسریع در انتقال و اقدام به موقع برای روند درمان در بیمارستان بالگرد اورژانس ۱۱۵ شاهرود به محل حادثه اعزام شد ، افزود: پس از تحویل مصدوم بدحال این حادثه به کارشناسان اورژانس هوایی وی را به بیمارستان امام حسین منتقل نمودند. 
به گفته وی ،حادثه ساعت ۱۵و ۴۷ دقیقه رخ داد و متاسفانه راننده و خودروی متخلف متواری شد. 
مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۷۴ کارشناس در ۱۶ پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است. 
 براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد درمسیرهای محور تهران به مشهد و بالعکس در شرق استان سمنان انجام می شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می دهد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha