نیروی انتظامی با تامین امنیت در کنار امدادگران حادثه متروپل ایستاده است

آبادان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه نیروهای انتظامی از همان دقایق ابتدایی حادثه متروپل در محل حادثه استقرار یافتند گفت:نیروی انتظامی با تامین امنیت در کنار امدادگران ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار سیدمحمد صالحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به ملت ایران به خاطر حادثه متروپل افزود: این حادثه برای تمامی مردم ایران اسلامی به خصوص مردم آبادان ناگوار است، آبادان در تمامی عرصه ها موفق و سربلند بوده و اکنون همه ما کنار مردم داغدار این شهر هستیم.

وی اظهار داشت: نیروهای انتظامی از دقایق ابتدایی این حادثه در محل حاضر شدند و تمامی امکانات و نیروی انسانی فراجا پای کار آمدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در ساعات نخستین این حادثه ازدحام جمعیت در محل ایجاد شده بود که با تلاش نیروی انتظامی و امنیتی، امنیت در محل شکل گرفت.

سردار صالحی با روان خواندن تردد ماشین آلات در محل حادثه متروپل بیان کرد: در روزهای نخست به دلیل ازدجام جمعیت تردد ماشین آلات امدادرسان سخت بود ولی اکنون تردد بسیار روان است.

وی افزود: با توجه به گسترده بودن حادثه و ناپایدار بودن سازه ، مغازه ها و منازل اطراف متروپل تخلیه شده و گشت سواره و پیاده نیروی انتظامی برای محافظت از اموال مردم وارد عمل شده است.

سردار صالحی گفت: همچنین تیم های تشخیص هویت نیروی انتظامی استان برای شناسایی پیکرهای خارج شده از زیر آوار اقدامات لازم را انجام دادند و اکنون تنها یک جسد مجهول الهویه است.

به گزارش ایرنا بخشی از ساختمان ۱۱طبقه متروپل آبادان ساعت ۱۲.۴۰ روز دوشنبه دوم خرداد دچار ریزش شد.

تاکنون ۲۹ جسد از زیرآوار این ساختمان بیرون کشیده شده و ۳۷ نفر نیز مصدوم شدند.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار ایرنا اواخر وقت یکشنبه شب چند جسد دیگر از زیرآوار این ساختمان بیرون کشیده شده است ولی هنوز مسئولان در این خصوص اظهار نظر قطعی نکرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha