۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبر: 84771640
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دیدار شماره ۵۹ نادال و جوکوویچ + فیلم

۹ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۳۷
کد خبر: 84771640
دیدار شماره ۵۹ نادال و جوکوویچ + فیلم

تهران- ایرنا- ۲ بازیکن پرافتخار و اسطوره‌ای تنیس جهان در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات آزاد فرانسه (رولن‌گاروس) به مصاف هم می‌روند. این پنجاه و نهمین دیدار آنهاست.

به گزارش ایرنا، دیشب در دور چهارم بخش انفرادی مردان این مسابقات، «رافائل نادال» در دیداری تماشایی با نتیجه سه بر ۲ مقابل «فلیکس اوژه آلیاسیمه» به پیروزی رسید. نادال بارها مقابل این بازیکن ۲۱ ساله کانادایی دچار مشکل شد و چندین‌مرتبه در طول مسابقه او را تشویق کرد. آلیاسیمه که در رده نهم بهترین تنیسورهای مرد جهان قرار دارد با سرویس‌های قدرتمند خود، نادال را به‌دردسر انداخته بود اما در نهایت پرافتخارترین تنیسور جهان که به سلطان خاک رس هم معروف است، حریف جوان خود را شکست داد تا راهی یک‌چهارم نهایی شود.

«نواک جوکوویچ» نفر اول تنیس جهان هم «دیگو شوارتزمان» از آرژانتین را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد.

نادال و جوکوویچ عصر فردا (سه‌شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند. این پنجاه و نهمین مرتبه‌ای است که این ۲ بازیکن پرافتخار مقابل هم قرار می‌گیرند. در مسابقات پیشین ۳۰ بار جوکوویچ و ۲۸ بار نادال به پیروزی رسیده‌اند.

برنده این مسابقه در مرحله نیمه‌نهایی باید به مصاف برنده «الکساندر زورف» آلمانی و نفر سوم جهان با «کارلوس آلکاراز» اسپانیایی و نفر ششم جهان بروند. آلکاراز ۱۹ ساله، کمتر از یک ماه پیش در مسابقات آزاد مادرید در سه مرحله پیاپی نادال، جوکوویچ و زورف را شکست داد و جام قهرمانی را به دست آورد.

مسابقات مرحله چهارم بخش مردان در سوی دیگر جدول امروز برگزار می‌شود. شناخته‌شده‌ترین چهره‌های حاضر در آن سوی جدول، «دانیل مدودف» نفر دوم جهان و «استفانوس سیتسیپاس» نفر چهارم جهان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha