۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 84772142
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

موفقیت مدیران در داشتن نگاه تکلیف مدار بر حوزه مسوولیت است

ایلام - ایرنا - مدیر حوزه های علمیه استان ایلام با تاکید بر اینکه چندصدایی در راهبردهای اصلی کشور آفت امروز نظام است، گفت: موفقیت مدیران در داشتن نگاه تکلیف مدار بر حوزه مسوولیت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام وعد مرادبیگی روز دوشنبه در نشست بصیرتی ویژه بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: افرادیکه در انقلاب اسلامی چند صدایی درست کردند، همگی بر زمین افتادند و ذلیل شدند.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف مداری در حکومت ولایت فقیه عامل موفقیت می شود، ادامه داد: هر کسی در حکومت اسلامی و ولایت فقیه نگاه تکلیف مدارانه داشته باشد، موفق خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه ایلام تاکید کرد: هر جایی که نگاه ما به غرب بوده و تکلیف مدار نبوده ایم، شکست خورده ایم، ولی در عرصه های مختلف مانند دوران دفاع مقدس چون تکلیف مدارانه وارد عمل شدیم، پیروز شدیم.

مرادبیگی اضافه کرد کرد: امام خمینی (ره) با مطرح کردن انقلاب اسلامی، مسیر تاریخ در قرن معاصر را تغییر داد.

وی بیان کرد: ابتکار بزرگ امام (ره) این بود که مسئله ولایت فقیه را از گوشه فقه خارج و آن را رنگ و بوی کلامی داد و آنرا منحصر در فقه نکرد بلکه در مسیر کلام و در امتداد امامت قرار داد.

مدیر حوزه های علمیه ایلام اضافه کرد: هر کس در مسیر امام و رهبری حرکت کند همچون شهید حاج قاسم سلیمانی سربلند و عاقبت بخیر شده و کسانیکه غیر از این راه را انتخاب کنند و در حکومت اسلامی چند صدایی ایجاد کنند، ذلیل می شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha