جشنواره زوجهای جوان نیروی دریایی در مشهد برگزار شد

مشهد- ایرنا- سومین جشنواره زوجهای جوان نیروی دریایی ارتش با حضور معاون هماهنگ کننده این نیرو و جانشین سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش در مشهد برگزار شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در ۲ مرحله از هفتم تا نهم و از دهم تا دوازهم خرداد برگزار می‌شود که امروز اختتامییه مرحله نخست است.

حجت الاسلام عبدالرضا مصطفی لو افزود: در این جشنواره ۵۰ زوج که پارسال ازدواج کردند به مدت ۲ روز در کلاسهای آموزش خانه داری، زناشویی، مدیریت خشم، آشنایی با سبک زندگی ایرانی اسلامی و فرزندآوری شرکت کردند که بیشتر این افراد از نیروی دریایی جنوب کشور هستند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در سالهای اولیه زندگی درک متقابل از همدیگر در زندگی مهم است، این دوره ها نقش مهمی در کاهش اختلافات زندگی و طلاق ایفا می‌کنند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش هم در این مراسم گفت: توجه به معیشت خانواده و افزایش دانش معرفتی و معارفی از جمله امور مورد توجه فرمانده نیروی دریایی است.

حجت الاسلام حسین صنعت پور افزود: مهمترین فلسفه و حکمت ازدواج، آرامش است که در قرآن کریم و روایات بیان شده است و قرآن کریم نسبت به خانواده و استحکام آن توجه جدی دارد.

وی ادامه داد: گذشت و محبت و درک متقابل، استحکام بخش زندگی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha