۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84772194
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: حضور وزرا در استانها موجب رفع محرومیت ها می‌شود

بجنورد- ایرنا- نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور میدانی وزرا و دیگر دولتمردان در استان ها موجب رفع محرومیت ها می شود.

به گزارش ایرنا، محمد وحیدی روز دوشنبه در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: این استان ظرفیت های زیادی برای توسعه در همه بخش ها دارد و همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب پیشتاز بوده است.
وی گفت: امیدوار هستیم حضور وزیر آموزش و پرورش در استان آثار و خروجی خوبی داشته باشد بویژه مناطق عشایری و محروم استان نیازمند توجه جدی مقام عالی آموزش و پرورش است.

نماینده دیگر پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و غیر حضوری شدن مدارس دانش آموزان افت تحصیلی بسیاری داشتند.
سید محمد پاکمهر گفت: همه گیری ویروس کرونا بر زندگی دانش آموزان و خانواده ها نیز تاثیر گذاشته است و خانواده ها از این وضعیت آسیب های زیادی را متحمل شده اند.
وی افزود: باید در این خصوص برنامه ریزی شود تا دانش آموزانی که از تحصیل بازمانده اند برای آنها برنامه ویژه ای در نظر گرفته شود.
وی گفت:  در رابطه با آسیب های اجتماعی نیز در نظر گرفته شود.

وزیر آموزش و پرورش در سفر یک روزه خود علاوه بر غبارروبی گلزار شهدا، حضور در نشست شورای اداری استا با حجت الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد دیدار و مدرسه ۱۲ کلاسه عدالت بجنورد را نیز افتتاح کرد.

افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه شهید محمدپور شهرستان مانه و سملقان، دیدار با نمایندگان معلمان، نخبگان و تشکل های دانش آموزی از دیگر برنامه های یوسف نوری در سفر به خراسان شمالی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha