۵۲۰ زندانی خراسان رضوی در قالب طرح نذر هشتم آزاد شده اند

تربت‌حیدریه- ایرنا- مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در مدت ۲ سالی که از جرای طرح نذر هشتم در این استان می‌گذرد تاکنون به همت نمازگزاران مساجد و نیکوکاران، ۵۲۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از بند آزاد شده اند.

به گزارش ایرنا، سعید سربازجانفدا روز دوشنبه در آیین نوزدهمین مرحله طرح نذر هشتم در تربت‌حیدریه افزود: امروز نیز شاهد هستیم که نیکوکاران و نمازگزاران شهرستان تربت‌حیدریه با تاسی به امام هشتم(ع)، اقدام به آزادی هشت نفر زندانی جرایم غیرعمد کردند.

وی ادامه داد: هم اکنون سیاست سازمان زندانها توجه به نیازهای فرهنگی خانواده‌های زندانیان و پایش وضعیت معیشت آنان است و امسال به خودکفایی و اشتغال خانواده ها برای رسیدن به استقلال معیشتی توجه ویژه‌ای شده‌ است.

رییس اداره زندان تربت‌حیدریه نیز گفت: در قالب اجرای طرح نذر هشتم تاکنون ۴۶ زندانی جرایم غیر عمد با اهدای مبلغ ۲ هزار و ۲۲۰ میلیون ریال توسط خیران و نمازگزاران مساجد این شهرستان آزاد شده‌اند.

حسین رحیمی افزود: این مراسم نوزدهمین طرح نذر هشتم در استان خراسان رضوی و چهارمین برنامه در تربت حیدریه است.

وی ادامه داد: پارسال نیز با هدف حمایت از خانواده های زندانیان، در قالب نسیم مهر ۱۲ میلیارد ریال به ۴۰۰ خانواده زندانی کمک شده است.

در این آیین از خیران و نیکوکارانی که در آزادی زندانیان مشارکت کرده‌اند تجلیل شد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha