۹ خرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84772226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره تصفیه امور ورشکستگی در دادگستری اردبیل ایجاد شد

اردبیل- ایرنا- نمایندگی اداره‌کل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضائیه روز دوشنبه در آیینی در محل دادگستری استان اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل امور ورشکستگی قوه قضاییه در این آیین گفت: در راستای سیاست‌های کلی قوه قضاییه در خصوص حمایت سرمایه‌گذاری، تولید داخلی و با توجه به اهمیت بحث ورشکستگی در اقتصاد جامعه و تبعات و آثار سوء آن، مجموعه‌ای با عنوان اداره تصفیه و امور ورشکستگی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اداره تصفیه امور ورشکستگی زیر نظارت یکی از معاونان روسای کل دادگستری‌ها خواهد بود، افزود: هدف از افتتاح این اداره جلوگیری از صدور آرای ناصواب ورشکستگی و نیز تسریع در تصفیه حساب ورشکستگان و بستانکاران در راستای حمایت از امر تولید و اشتغال است.

حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس‌کل دادگستری استان اردبیل نیز با ابراز خرسندی از افتتاح این اداره اظهار کرد: راه‌اندازی این دفتر موجب اشراف کامل دستگاه قضایی بر موضوع و رسیدگی‌های دقیق  و منصفانه در پرونده‌های مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در امر ورشکستگی خواهد بود.

بر اساس آمار سامانه بهین‌یاب تا کنون یک هزار و ۱۷۶ پروانه بهره‌برداری دارای اعتبار از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل صادر شده است که از این میان ۹۹۰ واحد (۸۴ درصد) فعال هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha