به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام نورالله دلخواه روز دوشنبه اظهار داشت: این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده ای اجرایی می شود.
وی از ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) خبر داد و افزود: از تمامی هم استانیهای عزیز و کاربران جادهای به ویژه رانندگان حرفهای که در سطح راههای استان تردد دارند، درخواست می شود مشکلات مرتبط با ایمنی راهها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف کردن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان ایلام گزارش دهند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول اجرای طرح واکنش سریع راهداری طوس شامل لکه گیری و اصلاح چاله های مخاطرهآمیز در جادهها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جادهها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیتهای غیر منتظره و مخاطره آمیز و ایمنسازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده ها است.
دلخواه هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویتدهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راهها، افزایش رضایتمندی کاربران جادهای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت عنوان کرد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام مسئولیت نگهداری ۳۲۰۰ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد.
نظر شما