۹ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۹
کد خبر: 84772735
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

غفوری: انتخاب اول و آخرم استقلال است مگر آنکه نگذارند

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: انتخاب اول و آخرم ماندن در تیم استقلال است مگر اینکه عواملی نگذارند تا در این تیم بمانم.

به گزارش ایرنا، وریا غفوری دوشنبه شب در حاشیه جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم پس چند فصل سخت عنوان قهرمانی را بدست آوریم. مصطفی آجرلو آرامش خوبی را برای تیم فراهم کرد. از کادر فنی، بازیکنان، تدارکات و مجموعه بی‌نقص تیم تشکر می‌کنم که قهرمانی را به بهترین هواداران دنیا تقدیم کردند. به دلیل حادثه اخیر در آبادان و غم بزرگی که برای ما بود، جشنی برگزار نشد.

وی بیان کرد: نمی توانم حس و حالم را نسبت به هواداران استقلال بیان کنم. معلوم نیست در آینده چه چیزی در انتظار من است. برای فصل بعد این هوادار به گردن من دین دارد اگر آماده باشم فوتبال بازی می‌کنم تا این مهر و محبت را در زمین جبران کنم.

کاپیتان استقلال ادامه داد: امسال یک فصل بی نظیر بود. مدیریت در نقل و انتقالات موفق باشند تیم خوبمان را حفظ کنند تا باز هم برای هواداران قهرمانی بیاوریم. وضعیت من مشخص است صددرصد اولین و آخرین انتخابم استقلال است و مگر اینکه عواملی نگذارند در این تیم بمانم.

تیم فوتبال استقلال تهران با کسب یک امتیاز از بازی نفت مسجد سلیمان موفق شد ضمن کسب عنوان قهرمانی بدون باخت، رکورد بهترین خط دفاع و بیشترین امتیاز در یک فصل را از آن خود کرده و با کسب ۶۸ امتیاز از ۳۰ مسابقه به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران در فصل بیست و یکم برسد.

آبی‌های تهران پس از پایان بازی با نفت مسجد سلیمان، در حضور تماشاگران بیشمار خود در ورزشگاه آزادی، چهارمین قهرمانی خود را در لیگ خلیج فارس جشن گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha