۱۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84773062
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پولادگر: دشمن، ورزش را هدف گرفته است/ چشم دنیای فوتبال به اینجاست

تهران- ایرنا- معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: دشمن، ورزش را هدف گرفته است. این را در بازی با کانادا دیدید. فشارهای سیاسی موجب شد تا آنها این تصمیم را بگیرند.

به گزارش ایرنا، محمد پولادگر امروز (سه‌شنبه) در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ابتدا به نمایندگان فیفا و ای‌اف‌سی خیر مقدم می‌گویم و حضور آنها را گرامی می‌داریم. هیچ وقت فراموش نمی‌کنم و همه به یاد دارید که در روز آزادسازی خرمشهر یک جشن مردمی بدون هیچ هماهنگی داشتیم. اینقدر این اتفاق برای مردم ارزشمند بود که همه چیز را فراموش کردند. همه دیدید مردم چگونه به خیابان ریختند و شادی کردند. بعد از آن تنها با یک اتفاق مردم را این‌گونه خوشحال کرد و آن هم مربوط به تیم ملی بود که در بازی با استرالیا به جام جهانی رفتیم.

وی افزود: این تاثیرگذاری ورزش است. ورزشکاران، سرداران دورانِ صلح کشورها هستند. اگر در زمان جنگ، مردم با فتوحات سردارانشان به غرور ملی دست پیدا می‌کنند؛ در زمان صلح ورزشکاران نقش این سرداران را ایفا می‌کنند و باعث غرور ملی می‌شوند. فوتبال یکی از تاثیرگذارترین رشته‌های ورزشی ما است.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره قهرمانی استقلال در لیگ برتر خاطرنشان کرد: دیشب (دوشنبه) خیلی ارزشمند بود که مردم شاد بودند. وقتی خدا فرصتی دهد که مردم شاد باشند، باید بدانید که چقدر جای‌تان ارزشمند است. تاثیر این همدلی را در حضور قدرتمندانه جام جهانی امیدوارم ببینیم. زمان خیلی کمی است. همه این‌ها فرصت طلایی برای شماست که در تاریخ ورزش ثبت خواهد شد. مهمترین مساله برای همه شما منافع ملی است. از این فرصت ملی استفاده کنید. امیدوارم این هم‌صدایی موفق شود.

وی همچنین گفت: دشمن، ورزش را هدف گرفته است. این را در بازی با کانادا دیدید. فشارهای سیاسی موجب شد تا آنها این تصمیم را بگیرند. این نشان می‌دهد چقدر ورزش مهم است. میدان‌های ورزشی به ویژه در جام جهانی باعث ایجاد وفاق ملی می‌شود. باید این شرایط را برای همه به وجود بیاوریم. خدا این فرصت را برای ما گذاشته و باید از آن استفاده کنیم. امروز چشم دنیای فوتبال به اینجاست و به شما نگاه می‌کند. بهترین و هوشمندانه‌ترین تصمیم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha